مقاله بررسی رابطه سبک های شناختی ( وابسته و نابسته به زمینه) با مهارت خواندن، هوش و جنسیت دانش آموزان ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه سبک های شناختی ( وابسته و نابسته به زمینه) با مهارت خواندن، هوش و جنسیت دانش آموزان ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبک های شناختی ( وابسته و نابسته به زمینه) با مهارت خواندن، هوش و جنسیت دانش آموزان ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبک های شناختی ( وابسته و نابسته به زمینه) با مهارت خواندن، هوش و جنسیت دانش آموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبک های شناختی ( وابسته و نابسته به زمینه) با مهارت خواندن، هوش و جنسیت دانش آموزان ابتدایی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش به منظور بررسی رابطه بین سبک های شناختی( وابسته و نابسته به زمینه ) با هوش، جنسیت و میزان مهارت خواندن دانش آموزان ابتدایی انجام شد. پزوهش دارای ماهیت توصیفی و از نوع همبستگی است جامعه آماری پژوهش کلیه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی شهر گله دار بودند. نمونه پژوهش شامل ۲۰۰ دانش آموز (۱۰۰دختر و ۱۰۰ پسر) به صورت نمونه گیری خوشه ای از مدارس انتخاب شدند. از تست هوش ریون، آزمون گروهی شکل های نهفته و آزمون محقق ساخته مهارت خواندن برای جمع آوری اطلاعات مورد نظر استفاده شد. میزان ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن نشان داد سبکهای شناختی ( وابسته و نابسته) با مهارت خواندن و هوش دانش آموزان رابطه ای معنا دار و با جنسیت دانش آموزان فاقد رابطه ای معنا دار می باشد. نتایج تحقیق نشان می دهد در آموزش و یادگیری مهارت خواندن باید به سبکهای شناختی و میزان بهره هوشی دانش آموزان توجه لازم را داشته باشیم و در انتخاب روش تدریس خود تفاوت های فردی دانش آموزان را در نظر بگیریم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.