مقاله بررسی تأثیر دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری روی کیفیت خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری روی کیفیت خدمات دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری روی کیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری روی کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری روی کیفیت خدمات :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه شرکت ها دریافته اند که مشتریان مهم ترین دارایی شان هستند که سطح رضایت آن ها را تنها با خدمات با کیفیت می توان بالا برد. بنابراین، چگونگی کسب دانش مشتری توسط شرکت برای ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مسئله ای مهم تبدیل شده است. دانش مشتری به درک شرکت از نیازها و ترجیحات مشتری های موجود و آتی برمی گردد. مدیریت ارتباط با مشتری فرآیند کلی ایجاد و حفظ ارتباطات سودآور با مشتری به وسیله ی تحویل یا ارائه ی ارزش برتر به مشتری و کسب رضایت وی است و کیفیت خدمات، سازگاری پایدار با انتظارات مشتری و شناخت انتظارات مشتری از خدمت خاص می باشد. بنابراین، شرکت ها باید کانال های مؤثری را در جهت کسب دانش مشتری ایجاد کنند به طوری که بتوانند روابط مشتری را به منظور کیفیت خدمات بهتر بهبود بخشند. در این راستا مقاله ی حاضر با هدف توجه به مقوله ی دانش مشتری و مدیریت ارتباطات مستمر با مشتری توسط کارکنان و افزایش کیفیت خدمات در جهت بالا بردن رضایت و وفاداری و با استفاده از روش تطبیقی به بررسی ارتباط بین دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت خدمات و در نتیجه توانایی شرکت در رقابت و بقاء در عرصه ی جهانی، می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.