مقاله بررسی تأثیر عناصر جو سازمانی در نوآور بودن کارکنان ( مطالعه موردی بانک کشاورزی )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عناصر جو سازمانی در نوآور بودن کارکنان ( مطالعه موردی بانک کشاورزی ) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عناصر جو سازمانی در نوآور بودن کارکنان ( مطالعه موردی بانک کشاورزی )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عناصر جو سازمانی در نوآور بودن کارکنان ( مطالعه موردی بانک کشاورزی )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عناصر جو سازمانی در نوآور بودن کارکنان ( مطالعه موردی بانک کشاورزی ) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
جو سازمانی، انعکاسی از رویه ها و اعتقادات مشترک و سیستم های ارزشی در یک سازمان است که می توان آن را درک کارکنان از حوادث، اقدامات و روشها و رفتارهای سازمانی دانست. با توجه به گستردگی شبکه بانک کشاورزی درسطح کشور بعنوان تنها بانک دارنده سیستم یکپارچه ، با اتصال تمام نقاط زیرمجموعه این بانک، شامل شعب، سرپرستی، صندوق های بیمه، کارگزاری ها و شرکت های تابعه به مرکز، اقدام به ثبت نظرات و پژوهش های خود بطورمستقل نماید. در این پژوهش با استفاده از آزمون های کولموگروف- اسمیرنوف نتیجه می گیریم که ابعاد جوسازمانی و نوآوری همگی نرمال نمی باشند، سپس برای بررسی رابطه بین هفت متغیر جوسازمانی و متغیر وابسته نوآوری به دلیل نرمال نبودن متغیرها و استفاده از مقیاس رتبه ای از آزمون ناپارامتری ضربی همبستگی رتبه ای اسپیرمن استفاده مینمائیم. همچنین با استفاده از آزمون ناپارامتری فریدمن به بررسی اختلاف معنی داری بین هفت شاخص جوسازمانی می پردازیم و سپس درصورتیکه اختلاف معنی دار بود با استفاده از آزمون ناپارامتری ویلکاکسون به مقایسه زوجی هر هفت شاخص با یکدیگر می پردازیم و در نهایت با استفاده از نتایج آزمون های فریدمن، تی زوجی و میانگین شاخص ها درآزمون فریدمن به رتبه ای هفت شاخص در وضعیت موجود میپردازیم. سپس با استفاده از آزمون دوجمله ای به بررسیوضعیت موجود تک تک شاخصها با نقطه برش(عدد ۳)می پردازیم. نتایج نشان میدهد که شاخص های ساختار سازمانی،رهبری سازمانی ارتباطات سازمانی، پاداشهای سازمانی، مکانیزمهای مفید سازمانی، نگرش به تغییرات سازمانی با نوآوری رابطه معنی داری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.