مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و خودآگاهی هیجانی دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه شهر اندیمشک سال تحصیلی ۹۳-۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و خودآگاهی هیجانی دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه شهر اندیمشک سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و خودآگاهی هیجانی دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه شهر اندیمشک سال تحصیلی ۹۳-۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و خودآگاهی هیجانی دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه شهر اندیمشک سال تحصیلی ۹۳-۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سلامت عمومی و خودآگاهی هیجانی دانش آموزان پسر دوره ی اول متوسطه شهر اندیمشک سال تحصیلی ۹۳-۹۲ :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی برسلامت عمومی و خود آگاهی هیجانی دانش آموزان پسردوره ی اول متوسطه شهر اندیمشک بود . در یک طرح آزمایشی همراه با پیش آزمون و پس آزمون توأم با گروه کنترل، ۴۶ نفر ازاین دانش آموزان به طورتصادفی انتخاب و درگروه های آزمایشی و کنترل قرار گرفتند. شرکت کنندگان در دو مرحله پرسشنامه های سلامت عمومی(۲۸ سئوالی) وخود آگاهی هیجانی (۱۱ سئوالی ) را تکمیل کردند و گروه آزمایشی در طی هشت جلسه آموزش مهارت های زندگی را هفته ای یکبار دریافت کردند. تحلیل کوواریانس حاکی از آن بود که آموزش مهارت های زندگی بطور معناداری سلامت عمومی وخود آگاهی هیجانی دانش آموزان گروه آزمایش را بهبود بخشیده است و باعث کاهش معنادار علائم نشانه های بدنی، اضطراب، عملکرد اجتماعی و افسردگی گروه آزمایش در مقایسه با گروه کنترل شده است و همچنین خود آگاهی هیجانی گروه آزمایش نسبت به گروه کنترل تغییر معناداری نمودهاست. براساس این یافته، نتیجه گرفته شد که آموزش مهارت های زندگی به عنوان یک راهکار موثر می تواند بر ارتقای سلامت عمومی و خود آگاهی هیجانی دانش آموزان به کار رود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.