مقاله بررسی تحلیلی رابطه استراتژی CRM با عملکرد در صنعت هتلداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تحلیلی رابطه استراتژی CRM با عملکرد در صنعت هتلداری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تحلیلی رابطه استراتژی CRM با عملکرد در صنعت هتلداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تحلیلی رابطه استراتژی CRM با عملکرد در صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تحلیلی رابطه استراتژی CRM با عملکرد در صنعت هتلداری :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
دنیای رقابتی در صنایع تجاری باعث شده سازمان ها از پیشرفت های حاصل شده در زمینه های مختلف ازجمله فناوری اطلاعات و ارتباطات برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا به طور کلی برای فعالیت های بازاریابی شان بهرهببرند. مدیریت ارتباط با مشتری رویکردی است که به دنبال این تغییر و تحولات شکل گرفته است. اهمیت این رویکرد در صنایع خدماتی مانند هتلداری به واسطه ماهیت خدمات بسیار حایز اهمیت و توجه است. از این رو در این پژوهش سعی داریم تا ضمن مطالعه یCRMاهداف و استراتژی های آنرا در صنعت هتلداری مورد بررسی قرار داده و رابطه ی آنرا با سنجه های عملکرد مشتری و نیز عملکرد هتل بیان نماییم. از مهمترین نتایج این تحقیق می توان به این نکته اشاره کرد که به کارگیری سنجه های مربوط به عملکرد مشتری تا حد زیادی می تواند عملکرد هتل را بهبود بخشیده و هتل ها به اندازه گیری این سنجه ها نیازمندند تا به بهترین شکل بتوانند اتباط با مشتریان را مدیریت کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.