مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتری و عملکرد بازاریابی :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه آموزش و ادراک کارکنان با رضایت مشتریان و عملکرد بازاریابی در پتروشیمی رازی ماهشهر بود.پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه آماری کارکنان شرکت پتروشیمی رازی ماهشهر ومشتریان شرکت در نظر گرفته شد. بر اساس جدول مورگان، ۲۵۶ کارمند و ۴۸۳ مشتری با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند.ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسن و رگرسیون خطی تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیرهای آموزش کارکنان و درک مشترک با کیفیت خدمات وجود دارد. همچنین یافته ها نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیر رضایت مشتری با کیفیت خدمات و عملکرد بازاریابی وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.