مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان (در فروشگاههای پوشاک ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان (در فروشگاههای پوشاک ایلام) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان (در فروشگاههای پوشاک ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان (در فروشگاههای پوشاک ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان (در فروشگاههای پوشاک ایلام) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف این تحقیق بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی p7 با وفاداری مشتریان است. روش تحقیق حاضر توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه مشتریان فروشگاههای پوشاک شهر ایلام می باشد که تعداد آنها نامحدود است و با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه برای نمونه گیری از فرمول حجم جامعه نامحدود استفاده شده و تعداد ۳۸۴ نفر انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد است که روایی آن را اساتید متخصص تائید کرده اند و پایایی آن نیز با آلفای کرونباخ آزمون شده است. برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی، آزمون های همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که رابطه معناداری بین آمیخته بازاریابی p7 و وفاداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.