مقاله اهمیت خدمات مراکز رشد در تجاریسازی محصولات شرکتهای دانش بنیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت خدمات مراکز رشد در تجاریسازی محصولات شرکتهای دانش بنیان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت خدمات مراکز رشد در تجاریسازی محصولات شرکتهای دانش بنیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت خدمات مراکز رشد در تجاریسازی محصولات شرکتهای دانش بنیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت خدمات مراکز رشد در تجاریسازی محصولات شرکتهای دانش بنیان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی خدمات در تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد است. به لحاظ روش پژوهش، این تحقیق از نوع کاربردی است. جامعه آماری مورد مطالعه کارشناسان شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد استان های تهران و البرز استN =321 که با روش نمونه گیری طبقاتی و با انتساب متناسب و با استفاده از جدول کرجی و مورگان تعداد ۱۷۵ نفر بعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اصلی تحقیق پرسشنامه بود که روایی صوری آن توسط پانلی از متخصصان مورد بررسی و تایید قرار گرفت. مقدار پایایی (آلفای کرونباخ) پرسشنامه پساز انجام پیش آزمون۰/۹۳۳ است که از پایایی لازم برخوردار است نتایج حاصل از تحقیقات نشان می دهد که خدمتی که بیشترین اهمیت را برای شرکت های دانش بنیان داراست، مشاوره مالی و حسابداری است و در الویت های بعدی خدمات اطلاعاتی( برای شناسایی بازار هدف، سهم بازار و طول عمر محصول)، خدمات فناوری اطلاعات، خدمات فروش محصولات در زمان مناسب، خدمات استانداردسازی قرار دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.