مقاله بررسی اثر یادگیری سازمانی و مدیریت دانش بر نوآوری و عملکردسازمانی با استفاده از تکنیک رگرسیون و تحلیل مسیرمطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر یادگیری سازمانی و مدیریت دانش بر نوآوری و عملکردسازمانی با استفاده از تکنیک رگرسیون و تحلیل مسیرمطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر یادگیری سازمانی و مدیریت دانش بر نوآوری و عملکردسازمانی با استفاده از تکنیک رگرسیون و تحلیل مسیرمطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر یادگیری سازمانی و مدیریت دانش بر نوآوری و عملکردسازمانی با استفاده از تکنیک رگرسیون و تحلیل مسیرمطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر یادگیری سازمانی و مدیریت دانش بر نوآوری و عملکردسازمانی با استفاده از تکنیک رگرسیون و تحلیل مسیرمطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
دراقتصاد دانش، شرکت ها نیازمند انطباق و به روز رسانی دانش خود جهت حفظ توانایی ها و قابلیت های خود از نوآوری هستند. بنابراین رابطه میان مدیریت دانش و نوآوری سازمانی از مسائل مهمی در تحقیقاتعلمی به شمار می رود. با این وجود یک سازمان بدون توانایی خوبی از یادگیری سازمانی قادر به حفظ برخی از شیوه های مهم مدیریت دانش خود نمی باشد. هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر یادگیری سازمانی ومدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی با استفاده از تکنیک رگرسیون و تحلیل مسیر در شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرستان بابل استان مازندران می باشد. برای این کار از ابزار پرسشنامه به –تعداد ۵۹ نفر برای گردآوری داده های لازم جهت تحلیل استفاده گردیده است، همچنین از نرم افزار SPSS جهت انجام آزمون های متفاوت برای آزمون مدل و فرضیات استفاده شده است. که اطلاعات جمع آوری شدهبا استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی تحلیل شد. نتایج تحقیق حاکی از آن بود که رابطه معنادار و مثبتی میان متغیر های یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با نوآوری سازمانی وجود دارد. همچنین یافته های پژوهش نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیر یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با عملکرد سازمانی وجود دارد، در نهایت همانند یک سیستم، مدیریت دانش ورودی مهم سازمانی، یادگیری یک فرآیند کلیدی و همچنین نوآوری سازمانی یک خروجی مهم برای سازمان ها محسوب می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.