مقاله بررسی میزان پذیرش یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری TAM2 مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان پذیرش یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری TAM2 مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد دارای ۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان پذیرش یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری TAM2 مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان پذیرش یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری TAM2 مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان پذیرش یادگیری الکترونیکی با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری TAM2 مورد مطالعه : دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد :

تعداد صفحات:۴۷
چکیده:
اینترنت و فضای مجازی ۱ منابع شگفت انگیز آگاهی و دانش هستند. با تغییرات اساسی که در اثر رشد و گسترش فناوریهای نوین ارتباطی درعرصههای مختلف زندگی انسانها رخ دادهاست، تعلیم و تربیت نیز از این قاعدهی تغییرات مستثنی نیست. در عصر ما دانش و فناوری با یکدیگر هممسیر شدهاند و نمیتوان یکی از این دو را بدون دیگری به راحتی به دست آورد. فضای مجازی با منابع و امکانات شگفت و عظیمی که در زمینه علم ودانش در اختیار کاربرانش قرار میدهد و با ویژگیهایی چون بی زمانی و بی مکانی، تعاملی بودن ۲ و; قابلیتهای زیادی در زمینه آموزش و تعلیم و تربیت در اختیار کاربران خود قرار می دهد با توجه به این ضرورت، هدف مقاله حاضر، بررسی میزان پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری TAM2 است.این پژوهش از نوع توصیفی بوده که روش نمونه گیری به صورت طبقه ای تصادفی است و طبقات شامل دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشند و تعداد نمونه با استفاده از روش کوکران ۸۷۳ نفر تعیین گردید. به منظور جمع آوری اطلاعات مورد سنجش متغییرهای تحقیق ازپرسشنامه استفاده شده است که روایی محتوا از طریق کسب نظرات متخصصان، جهت بررسی روایی سازه از تحلیل عاملی تاییدی و پایایی آن با استفادهاز آزمون ضریب آلفای کرونباخ به تایید رسیده است. در این پژوهش از آمار توصیفی برای توصیف جامعه آماری و از آمار استنباطی برای تجزیه و تحلیل فرضیه های ارائه شده استفاده شد، همچنین جهت بررسی فرضیه های تحقیق آزمون همبستگی مد نظر قرار گرفت و با استفاده از نرم افزارspssبه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه پرداخته و در نهایت از نرم افزار لیزرل جهت انجام معادلات ساختاری استفاده گردید. همچنین یافته های پژوهش نشان داد که هنجارذهنی از طریق تجربه و به صورت داوطلبانه، سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، قصد استفاده، تصویر وکیفیت خروجی بر پذیرش یادگیری الکترونیک موثر بوده اما هنجار ذهنی، ارتباط شغلی و قابلیت اثبات نتایج بر سودمندی ادراک شده تاثیری نداشته و نقشی در پذیرش یادگیری الکترونیک ایفا نمی کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.