مقاله بررسی ارتباط میان برنامه ریزی بازاریابی، آمیخته قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد مشتری محور سازمان (مطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرک صنعتی رجه شهرستان بابل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط میان برنامه ریزی بازاریابی، آمیخته قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد مشتری محور سازمان (مطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرک صنعتی رجه شهرستان بابل) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط میان برنامه ریزی بازاریابی، آمیخته قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد مشتری محور سازمان (مطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرک صنعتی رجه شهرستان بابل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط میان برنامه ریزی بازاریابی، آمیخته قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد مشتری محور سازمان (مطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرک صنعتی رجه شهرستان بابل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط میان برنامه ریزی بازاریابی، آمیخته قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد مشتری محور سازمان (مطالعه موردی: شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرک صنعتی رجه شهرستان بابل) :

تعداد صفحات:۲۹
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش، بررسی و مطالعه ارتباط میان برنامه ریزی بازاریابی و آمیخته ای از قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی بر عملکرد مشتری محور شرکت های کسب و کار کوچک و متوسط شهرک صنعتی رجه در سطح شهرستان بابل – استان مازندران باشد. برای این کار از ابزار پرسشنامه ای برای گردآوری داده های لازم به تعداد ۸۰ نفر که شامل مدیران و کارکنان شرکت فوق می باشد، استفاده شده است. به طوری که مدل بر اساس تکنیک تحلیل مسیر تفسیر و با ستفاده از رگرسیون چند گانه خطی، معادله متغییر ها به تصویر کشیده شده و فرضیه ها برسی گردیدند. نتایج تجربی نشان داد که برنامه ریزی بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد نظر تاثیر مثبت و معناداری بر قابلیت های کاربردی شرکت دارد. همچنین نتایج تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات نشان داد که بازارگرایی نیز بر قابلیت های کاربردی شرکت تاثیر مثبتی دارد، بطوریکه این یافته ها دارای پیامدهای مهمی در نظریه و عمل مبحث بازاریابی نیز می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.