مقاله بررسی رابطه نیازهای روانی بنیادین و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه نیازهای روانی بنیادین و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر کرمانشاه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه نیازهای روانی بنیادین و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه نیازهای روانی بنیادین و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه نیازهای روانی بنیادین و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی شهر کرمانشاه :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف این پژوهش، بررسی رابطه نیازهای روانی بنیادی با خودکارآمدی دانش آموزان می باشد. روش این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ اجرا جزء پژوهشهای توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش نیز ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع پبش دانشگاهی در سه ناحیه شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۳ بودند که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. ابزارهای گرد آوری داده ها شامل پرسش نامه نیاز های روانی بنیادین دسی وریان و پرسش نامه خودکارآمدی عمومی شرر می باشد. داده ها با استفاده از تحلیل رگرسیون چندگانه تحلیل شدند. نتایج تحقیق نشان داد که بین مولفه های نیازهای روانی بنیادین و خودکارآمدی همبستگی مثبت و معنادار بدست آمد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.