مقاله بررسی راهکارهای اساسی در پر بارکردن اوقات فراغت دانش آموزان زائر، شهرمشهدمقدس ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی راهکارهای اساسی در پر بارکردن اوقات فراغت دانش آموزان زائر، شهرمشهدمقدس ۱۳۹۳ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی راهکارهای اساسی در پر بارکردن اوقات فراغت دانش آموزان زائر، شهرمشهدمقدس ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی راهکارهای اساسی در پر بارکردن اوقات فراغت دانش آموزان زائر، شهرمشهدمقدس ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی راهکارهای اساسی در پر بارکردن اوقات فراغت دانش آموزان زائر، شهرمشهدمقدس ۱۳۹۳ :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
مقاله حاضربا توجه به مشکلات اوقات فراغت دانش آموزان زائر در مشهد و بر اساس یافته های پژوهشی تحت عنوان راه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان زائر در شهرمشهد در دانشگاه فرهنگیان انجام شده است. جامعه ی آماری تعداد ۹۰۰ نفرمربیشان، معلمان،مدیران و معاونان مدارس نواحی هفت گانه مشهد و مناطق تبادکان، طرفبه، شاندیز، احمدآباد وکلات است، که به صورت تصادفی به تعداد ۲۰۰ نفر در چهار گروه (معلمان ۵۰ نفر، مربیان ۵۰ نفر، مدیران ۵۰ نفر و معاونان ۵۰ نفر) انتخاب گردید. روش انجام پژوهش توصیفی و پیمایشی است که با استفاده از طرح مشورتی NOYE که از الگوهای هدف- آزاد در حوزه فعالیت پرورشی و علوم تربیتی انتخاب و پس از طرح مسئله پژوهش با گروه ها در باره ی مشکلاتو مسائل اوقات فراغت دانش آموزان زائر، این مسئله پژوهش با گروه ها در باره ی مشکلات و مسائل اوقات فراغت دانش آموزان زائر، این سوال اصلی پژوهش مطرح شد که راه تقویت، غنی سازی و معنابخشی اوقات فراغت دانش آموزان زائر چیست؟ موضوع تحقیق در گروه ها بررسی و تعداد ۴ مؤلفه اساسی از طرف آنها مطرح گردیدکه به عنوان سوالات تحقیق بیان شد. برای پاسخ به سوالات از پرسشنامه که دارای ۲۱ سوال بسته و یک سوال باز است به عنوان روش جمع آوری اطلاعات استفاده شد. اطلاعات حاصل از نمونه ها با استفاده از آمار توصیفی (میانگین، فراوانی ودرصد) و آمار استنباطی غیر پارامتریک (آزمون کروسکال والیس) برای بررسی تفاوت نگرش ها تحلیل گردید از مجموع پاسخ های ارائه شده، وجود پایگاه های متمرکز خاص دانش آموزان زائر بیشترین فراوانی، و طرح تشکیل پایگاه در مناطق حاشیه ای کمترین فراوانی را داشته، فراوانی و الویت بقیه عوامل و اجزاء (۲۱ مؤلفه پیشنهادی) در گزارش تحلیل آماری ذکر شده که قابل تأمل است. در پایان پیشنهاداتی به مسئولان و متولیان ارائه، که اجرا آنها روند غنی سازی برنامه های اوقات فراغت را تسهیل خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.