مقاله بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر نیات رفتاری در پذیرش بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر نیات رفتاری در پذیرش بانکداری اینترنتی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر نیات رفتاری در پذیرش بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر نیات رفتاری در پذیرش بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر نیات رفتاری در پذیرش بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات:۳۰
چکیده:
هدف تحقیق شناسایی عواملی است که بر پذیرش بانکداری اینترنتی تاثیرگذار است. تحقیق حاضر از نظر روش علی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان بانکهای سپه منطقه لرستان هستند که ۳۴۳ نفر از آن ها از طریق نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه آماری مورد بررسی قرار گرفته اند. ابزار گردآوری داده ها در این تحقیق، یک پرسشنامه ۳۷ سواله است که از مقاله کشاروانی و بیشت (۲۰۱۱) استخرا ج شده و میزان آلفای کرونباخ برای این پرسشنامه عبارت است از ۸۸۸/۰ که نشان از پایایی خوب پرسشنامه دارد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از مدلیابی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است که نتایج حاصل از این تجزیه و تحلیل نشان می دهد: اعتماد، نفوذ اجتماعی و طراحی وب سایت بر ریسک ادراک شده تاثیر مثبت دارند. هم چنین طراحی وب سایت، سهولت استفاده ادراک شده را تحت تاثیر قرار داده و نفوذ اجتماعی نیز بر سودمندی ادراک شده موثر است. در مورد نیات رفتاری نیز باید گفت که سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده، ریسک ادراک شده و نفوذ اجتماعی می توانند تاثیر معناداری بر نیات رفتاری داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.