مقاله ارزیابی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار مصرفی گردشگران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار مصرفی گردشگران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار مصرفی گردشگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار مصرفی گردشگران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار مصرفی گردشگران :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
جنبش بازاریابی سبز از دهه ۱۹۸۰ به شکلی گسترده مورد توجه سازمان ها و مصرف کنندگان قرار گرفته است. گردشگری وسفر بخش مهمی از اقتصاد جهانی، بخصوص اقتصاد کشورهای در حال توسعه است. این صنعت راهی موثر در توزیع مجددثروت، عامل سرعت دهنده در برابر حفظ فرهنگ و حفاظت از محیط زیست است که این عامل از اهداف توسعه هزاره سازمانملل متحده نیز می باشد. بنگاه های گردشگری می توانند با هدایت و کنترل مصرف کننده و با استفاده از شیوه های بازاریابیسبز بر نحوه مصرف و اثرات زیست محیطی تاثیرگذار باشند. در این راستا مقاله حاضر به دنبال آگاهی از سطح حساسیتگردشگران به مسایل زیست محیطی، میزان مشارکت در برنامه های اجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز و سطح توجه و رعایتمسایل زیست محیطی در مصارف خود می باشد لذا نوع مقاله از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه مورد بررسیگردشگرانی هستند که در عید سال ۱۳۹۳ به تهران مسافرت کرده بودند و حجم نمونه ۹۹ نفر تعیین گردید. نتایج به دستآمده حکایت از آن دارد که گردشگران به محیط زیست و مسایل ناشی از آن حساسیت داشته و به برنامه ها و طرح هایاجتماعی مرتبط با بازاریابی سبز توجه نموده و در آنها مشارکت می نمایند اما در رفتار خرید و مصرفی خود مسایل زیستمحیطی را در نظر نمی گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.