مقاله بررسی تاثیر تبلیغات فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر تبلیغات فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تبلیغات فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تبلیغات فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تبلیغات فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تبلیغات، ارزش ساختن و نگهداری حسن نیت بلند مدت است که توانایی کسب و کار را افزایش می دهد.هدف از تبلیغ، تغییر دادن رفتار مخاطبان است به طوری که به خرید محصول سازمان و یا همکاری با آن متمایل شوند. با توجه به اهمیت تبلیغات در کسب و کار و تجارت، تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر تبلیغات فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشی در فروشگاه های زنجیره ای انجام شد.این تحقیق کاربردی بوده و جامعه آماری آن شامل مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهر گرگان می باشد. حجم نمونه ۳۸۴ نفر و روش نمونه گیری تصادفی ساده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های تحلیل عاملی تاییدی و مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای SPSS و EQS ، استفاده شده است. نتایج تحقیق، تاثیر مثبت تبلیغات آگاهی دهنده، ترغیب کننده و یادآوری دهنده را بر ارزش ویژه خرده فروشی نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.