مقاله تاثیر سبک های پردازش اطلاعات منطقی- تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر سبک های پردازش اطلاعات منطقی- تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر سبک های پردازش اطلاعات منطقی- تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر سبک های پردازش اطلاعات منطقی- تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر سبک های پردازش اطلاعات منطقی- تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی تاثیر سبک های پردازش منطقی- تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان انجام شده است . جامعه آماری پژوهش کلیه دانشجویان دختر و پسر رشته های مختلف تحصیلی در سال ۹۲-۹۱ دانشگاه های دولتی شهر قم بود روش نمونه گیری پژوهش از نوع هدفمند می باشد بر اساس جدول مورگان ۴۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخال شدند سپس آزمودنی ها از نظر سبک پردازش اطلاعات ارزیابی شده و با توجه به تفاوت از میانگین به دو گروه انشجویان با سبک پردازش منطقی و تجربه ای تقسیم شدند بر این اساس تعداد نمونه به ۱۶۰ نفر کاهش پیدا کرد برای اجرای پژوهش از پرسشنامه های سبک پردازش منطقی – تجربی (REI) ، پرسشنامه ذهن آگاهی (MAAS) و آزمون سازگاری تحصیلی (SACQ) استفاده شد . داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های آماری تحلیل واریانس چند متغیره و آزمون تک متغیره به روش بنفرونی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نتایج تحلیل ها نشان داد که در دو متغیر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی تفاوت معنی داری بین دانشجویان با سبک پردازش منطقی و تجربه ای وجود دارد. به طوری که دانشجویان با سبک غالب منطقی از دهن آگاهی بالاتر و همچنین در مولفه های سازگاری تحصیلی نیز از میانگین بالاتری نسبت به دانشجویان با سبک تجربه ای برخوردارند. اندازه اثر پیلاپی نیز نشان داد که ۱۰ درصد از واریانس ذهن آگاهی و حدود ۱۴/۶ درصد از واریانس سازگاری تحصیلی وابسته به نوع سبک پردازش اطلاعات دانشجویان می باشد در مجموع یافته های این پزوهش نشان داد که سبک پردازش منطقی – تجربه ای بر ذهن آگاهی و سازگاری تحصیلی دانشجویان تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.