مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر شهر مشهد از دیدگاه گردشگران به کمک مدلسازی معادلات ساختاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر شهر مشهد از دیدگاه گردشگران به کمک مدلسازی معادلات ساختاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر شهر مشهد از دیدگاه گردشگران به کمک مدلسازی معادلات ساختاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر شهر مشهد از دیدگاه گردشگران به کمک مدلسازی معادلات ساختاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر شهر مشهد از دیدگاه گردشگران به کمک مدلسازی معادلات ساختاری :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
با توجه به جهان رقابتی امروز و نیاز شهرها برای مطرح شدن و ماندگاری در عرصه رقابتی، نگاه به شهر بهعنوان یک محصول، امری اجتناب ناپذیر است. یکی از راه های عنوان شدن در بازار رقابتی جهان، تعریفبرند مؤثر و پایدار برای شهر است، که ضمن معرفی چهره شهر، قادر به جذب مخاطبان باشد. به نظرمی رسد اولین عاملی ک ه در تعریف برند شهری مخصوصاً از دیدگاه گردشگران بسیار حائز اهمیت می باشد،بعد تصویر شهر و عوامل وابسته به آن است. شهر مشهد از جمله مقاصد گردشگری شهری با گونه زیارت وگردشگری مذهبی در سطح کشور است که مختصات مخصوص به خود را دارا بوده و این موضوع ناشی ازجایگاه این شهر به عنوان مقصد اول سفرهای گردشگری داخلی به عنوان پایتخت معنوی کشور می باشد.در این پژوهش، با استفاده از روش تحلیلی-کاربردی به ارزیابی عوامل مؤثر در شکل گیری تصویر شهرمشهد از دیدگاه زائران/گردشگران پرداخته شده است؛ و همچنین وضعیت کنونی آن ها نیز مورد مطالعهقرار گرفته است. داده های کمی پژوهش حاضر که حاصل جمع آوری نظرات ۱۷۰ گردشگر از طریقپرسشنامه است از روش های آزمون نرمال، T-Test تک نمونه و زوجی و نمودار راداری با استفاده ازنرم افزارهای SPSS و Smart PLS سنجیده شده است. نتایج نشان می دهد که از میان ۵ عامل موردبررسی (فرهنگی-تاریخی، معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ارتباطات، محدوده خدمات وزیست محیطی)، عامل معماری و شهرسازی مؤثرترین عامل در تشکیل تصویر شهر مشهد می باشد وهمچنین اختلاف معن اداری بین وضع موجود و وضعیت مطلوب عوامل فوق مشاهده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.