مقاله بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در فضاهای شهری (پژوهش موردی شهر سبزوار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در فضاهای شهری (پژوهش موردی شهر سبزوار) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در فضاهای شهری (پژوهش موردی شهر سبزوار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در فضاهای شهری (پژوهش موردی شهر سبزوار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در فضاهای شهری (پژوهش موردی شهر سبزوار) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تبلیغات شهری یکی از کارکردهای مهم شهرهای امروزی است که به دلیل اثرات اقتصادی ، اجتماعیو فرهنگی خود جایگاه خاصی را در شهرها بدست آورده است .تبلیغات نقش کلیدی در اداره شهر ،فرهنگ سازی و تغییرنگرش شهروندان دارد و بر این اساس جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی شهری برایآن قائل هستند .بررسی و تحلیل جایگاه تبلیغات شهری در مناطق شهری می تواند کمک بسزائی بهاثرگذاری بیشتر تبلیغات در راستای فرهنگ سازی شهری و ساماندهی فضاهای شهری و برنامه ریزیمطلوبتر شهر بنماید. شهر سبزوار همانند بسیاری از شهرهای دیگر ایران با فرصت تبلیغات شهری مواجهاست .بررسی و ارزیابی جایگاه تبلیغات در این شهر کمک خواهد کرد که با تحلیل وضع موجود برنامهریزی مناسبی برای ارتقا کیفی و کمی تبلیغات شهری در این شهر صورت گیرد .این تحقیق به بررسیجایگاه تبلیغات شهری در شهر سبزوار پرداخته است .روش تحقیق در این پژوهش توصیفی- تحلیلی است و از روش کتابخانه ای واسنادی همراه با تکمیل پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شدهاست از مسئولین ، مدیران و کارشناسان دولتی به صورت همه شماری پرسشنامه تکمیل شده ، لکن برایکسب اطلاعات از مردم با اتکا به روش آماری کوکران که تعداد نمونه ها در آن ۳۸۰ مورد تعیین گردیدپرسشنامه تکمیل شده و در نهایت تجزیه وتحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار spss انجام گردیدهاست .نتایج تحقیق نشان میدهد که وضع موجود تبلیغات شهری در شهر سبزوار مطلوب نیست علاوه برآن جایگاه تبلیغات شهری در این شهر نیز جایگاه مناسبی نمی باشد و از سوی دیگر تبلیغات موجود درشهر نیز تاثیر گذاری متوسطی بر شهروندان را نشان میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.