مقاله بررسی تاثیر عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار میباشد. عوامل اخلاقی به عنوان متغیر پیش بین، اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار به عنوان متغیرملاک بررسی شده است. تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی می باشد. جامعه – آماری کارکنان شرکت زمزم تهران ۱۸۳ نفر و نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران برابر ۳۱۱ نفرو روش نمونه گیری، تصادفی ساده می باشد. داده ها با استفاده از ابزار پرسشنامه، جمع آوری و بررسی داده ها با استفاده از نرم افزار Spss و آزمون رگرسیون انجام پذیرفته شده است. نتایج بیان می کنند:عوامل اخلاقی بر اقدامات استراتژیک در زمینه گرایش بازار و تمامی ابعاد این متغیر )مشتری نهایی، اقدامات توزیع کنندگان، رقباء، محیط کلان( به صورت مستقیم تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.