مقاله فضای مجازی تعاملی نوین فراروی ساخت هویت اجتماعی مطالعه موردی کاربران اینترنت در کاشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فضای مجازی تعاملی نوین فراروی ساخت هویت اجتماعی مطالعه موردی کاربران اینترنت در کاشان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فضای مجازی تعاملی نوین فراروی ساخت هویت اجتماعی مطالعه موردی کاربران اینترنت در کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فضای مجازی تعاملی نوین فراروی ساخت هویت اجتماعی مطالعه موردی کاربران اینترنت در کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فضای مجازی تعاملی نوین فراروی ساخت هویت اجتماعی مطالعه موردی کاربران اینترنت در کاشان :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
با توجه به رشد و گسترش تکنولوژی های ارتباطی و نقش آنها در فشردگی زمان و مکان، پرسش اصلی در نوشتار حاضر آن استکه، اینترنت به عنوان رسانه ای جدید با ماهیتی متفاوت از رسانه های پیش ازخود؛ چه تاثیرات بالقوه و بالفعلی در امر تکوین وبازسازی هویت اجتماعی کاربران اینترنت اعم از زن و مرد برجای می گذارد؟ این پژوهش به منظور یافتن پاسخی مناسب بهسوال مذکور با ابتناء به نظر هابرماس در خصوص حوزه عمومی و کنش ارتباطی و استفاده از روش پیمایش؛ یافته های حاصل از۳۸۴ پرسشنامه را که با شیوه ی نمونه گیری سهمیه ای میان زنان و مردان ۱۵ تا ۴۵ ساله شهر کاشان توزیع شده، بررسی نمودهاست. نتایج حاصل از آزمون های آماری حکایت از آن دارد که بین میزان و سابقه استفاده از اینترنت و هویت اجتماعی تفاوتمعنادار وجود دارد. همچنین یافته ها بیانگر تفاوت معنادار بین محیط های تعاملی اینترنت (پست الکترونیک، وبلاگ، محیط هایخبری و چت) و هویت اجتماعی زنان و مردان است. به همان سان،کاربران اینترنت بر حسب نوع استفاده ای که از اینترنت دارنداعم از جستجوهای علمی- تحقیقاتی، سرگرمی، خرید آن لاین و ; هویت اجتماعی قوی یا ضعیف داشته اند. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نیز حاکی از آن بودکه ۲۸ درصد از تغییرات در هویت اجتماعی توسط حضور در فضای مجازی و محیط های تعاملیموجود در آن است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.