مقاله اهمیت نسبی ابعاد استراتژی احیای خدمات با شدت تبلیغات در گمرک آستارا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت نسبی ابعاد استراتژی احیای خدمات با شدت تبلیغات در گمرک آستارا دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت نسبی ابعاد استراتژی احیای خدمات با شدت تبلیغات در گمرک آستارا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت نسبی ابعاد استراتژی احیای خدمات با شدت تبلیغات در گمرک آستارا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت نسبی ابعاد استراتژی احیای خدمات با شدت تبلیغات در گمرک آستارا :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش بررسی وزن نسبی هر یک از ابعاد استراتژی احیای خدمات در تاثیر بر شدت تبیلغات ارباب رجوع گمرک آستارا می باشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که جامعه آماری این تحقیق را ارباب رجوع متقاضی دریافت خدمات از گمرک آستارا در سه ماهه اول سال ۱۳۹۳ تشکیل می دادند از آنجایی که حجم جامعه نامحدود بود از جدول مورگان تعداد نمونه آماری ۳۸۴ نفر برآورد گردید. برای گردآوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده گردید بدین صورت که برای سنجش استراتژی احیای خدمات از پرسشنامه استاندارد کراق (۲۰۰۷) و برای سنجش شدت تبلیغات از پرسشنامه تبلیغات دویت و برادی (۲۰۰۳) استفاده شد. نتایج آلفای کرونباخ برای استراتژی احیای خدمات ۰/۸۶۲ و برای شدت تبلیغات ۰/۷۸۲ به دست آمد که پایایی پرسشنامه ها را تایید می کرد. در ادامه ۳۷۱ پرسشنامه برگشت داده شده وارد نرم افزار Spss گردید. برای بررسی وزن نسبی هر یک از ابعاد متغیرهای مستقل در تاثیر بر R2 رابطه بین متغیر مستقل و وابسته از نرم افزار آماری R استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین مولفه های استراتژی احیای خدمات و شدت تبیلغات ارباب رجوع گمرک آستارا رابطه مثبت و معناداری برقرار است که وجود این رابطه برای بررسی اهمیت نسبی ضروری بود. نتایج تکنیک اهمیت نسبی نشان داد که سازه های استراتژی احیای خدمات (رضایتمندی از احیاء، رضایتمندی کلی، وظیفه شناسی، تبلیغات، پایدار نمودن ارتباط) ۷۵ درصد شدت تبیلغات را تشریح می کند که رضایتمندی کلی دارای کم ترین سهم (۱۳/۹۵ %) و تبلیغات دارای بیشترین سهم (۲۱/۸۶ %) می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.