مقاله بازنگری مفاهیم بازاریابی با رویکرد اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازنگری مفاهیم بازاریابی با رویکرد اسلامی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازنگری مفاهیم بازاریابی با رویکرد اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازنگری مفاهیم بازاریابی با رویکرد اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازنگری مفاهیم بازاریابی با رویکرد اسلامی :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف از نگارش مقاله حاضر تبین و توسعه تعاریف و مفاهیم بازاریابی از دیدگاه اسلامی می باشد. در دنیای کسب و کار کنونی، بازارها در حال جهانی شدن می باشند و از این رو بازارها در سراسر جهان از طریق مجموعه از ارزش ها به یکدیگر پیوند می خورند. بنابراین شیوه ها و روش های بازاریابی نقش حیاتی را در بالا بردن استانداردهای رفتاری کسب و کار در سراسر جهان، بازی می کنند. اما اکثر این شیوه ها و متدهای بازاریابی ریشه در مکاتبی همچون سکولاریسم، ماتریالیسم، سوسیالیسم، کاپیتالیسم و خودگرایی اقتصادی دارند و تمام این مکاتب بدنبال ترویج خودخواهی، به حداکثر رسانیدن سود و القا مصرف گرایی در جامعه می باشند. اما در مقابل، دیدگاه اسلامی، دیدگاهی مبتنی بر فطرت انسانی است که می تواند در ابعاد جهانی مورد قبول و احترام قرار گیرد و فرهنگ بازاریابی مبتنی بر مصرف کننده را ارائه نماید که می تواند هر دو بعد معنوی و مادی زندگی انسان را با هم در آمیزد و برای به حداکثر رسانیدن رفاه دنیوی و اخروی تلاش نماید و همچنین منشا عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه قرار گیرد. ما در این پژوهش تلاش داریم تا ادبیات مرسوم بازاریابی را به طور خلاصه مورد بررسی قرار دهد و هم زمان تعاریف و چارچوب های بازاریابی مرسوم را با دیدگاه اسلامی تطبیق دهیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.