مقاله بررسی عوامل موثربربازاریابی سبز درمیان کارمندان ادارات بانک مسکن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثربربازاریابی سبز درمیان کارمندان ادارات بانک مسکن دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثربربازاریابی سبز درمیان کارمندان ادارات بانک مسکن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثربربازاریابی سبز درمیان کارمندان ادارات بانک مسکن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثربربازاریابی سبز درمیان کارمندان ادارات بانک مسکن :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
با توجه به پیشرفت تکنولوژیکی و افزایش آلودگی های محیطی اهمیت دادن به مسائلی که باعث تعدیل این آلودگی ها می شود از اهمیت ویژه برخوردار است. بر همین اساس در حوزه تجارت الکترونیک بر آن شدیم تا بازاریابی سبز انجام شده در بانک مسکن را بسنجیم. برای بررسی این موضوع بر اساس مدل پیشنهادی پرسشنامه ای طراحی گردید از میان جامعه آماری که کارمندان ادارات بانک مسکن می باشند تعداد ۱۲۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. بر روی داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل عاملی تائیدی انجام شد. نتیجه بدست آمده مدل پیشنهادی را تائید کرد. بر این اساس مؤلفه هایی مانند اعتماد، زمینه های سازمانی، نتایج پذیرش ICT و آمادگی سازمانی بر روی بازاریابی سبز تأثیرگذار هستند. با توجه به بررسی های انجام شده تابه حال در این زمینه به این صورت تحقیقی انجام نشده است بنابراین مدل و مقاله ارائه شده تحقیقی نوین در این زمینه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.