مقاله بررسی تأثیر آموزش محیط زیست بر سطح سواد زیست محیطی و عوامل مؤثر در توسعه یافتگی در دانش آموزان مقطع متوسطه همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر آموزش محیط زیست بر سطح سواد زیست محیطی و عوامل مؤثر در توسعه یافتگی در دانش آموزان مقطع متوسطه همدان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر آموزش محیط زیست بر سطح سواد زیست محیطی و عوامل مؤثر در توسعه یافتگی در دانش آموزان مقطع متوسطه همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر آموزش محیط زیست بر سطح سواد زیست محیطی و عوامل مؤثر در توسعه یافتگی در دانش آموزان مقطع متوسطه همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر آموزش محیط زیست بر سطح سواد زیست محیطی و عوامل مؤثر در توسعه یافتگی در دانش آموزان مقطع متوسطه همدان :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
روند رو به گسترش کشورهای درحال توسعه، مشکلات زیست محیطی متعددی را به وجود آورده و منجر به تخریب منابع طبیعی گردیده است. در این خصوص مسئله سواد زیست محیطی و نقش آن در کاهش برخی از معضلات شهری می تواند نقش بسیار مهمی در راستای حفاظت از منابع طبیعی و زندگی سالم داشته باشد. دانش آموزان نقش عظیمی در انتقال اطلاعات زیست محیطی به خانواده و اطرافیان دارند. در تحقیق حاضر، بررسی عوامل مؤثر بر توسعه یافتگی و نهایتاً ارتقاء دانش زیست محیطی به طور عام و بررسی میزان آموزه های زیست محیطی در میزان سطح سواد زیست محیطی دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان همدان به طور خاص مورد نظر است که میزان توجه به محیط زیست قبل و بعد از ۱۲ جلسه آموزش و توزیع مواد آموزشی مورد مقایسه قرار گرفت و در پایان راهکارهای عملی برای ترویج این دیدگاه ها و گسترش آموزش ها ارائه شده است. این طرح که با روش توصیفی- همبستگی انجام شده است، تأثیر آموزش بر سطح سواد زیست محیطی دانش آموزان متوسطه می باشد. یافته های تحقیق نشان می دهد که میزان دانش، مهارت و بینش دانش آموزان آموزش دیده و شرکت کننده در کلاس های برگزار شده افزایش یافته است. همچنین این یافته ها نشان داد که بین متغیر مستقل آموزش با متغیر وابسته دانش نسبت به محیط زیست (سواد زیست محیطی) رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.