مقاله عوامل رکود صنعت توریسم در ایران و را ه های خروج از آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل رکود صنعت توریسم در ایران و را ه های خروج از آن دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل رکود صنعت توریسم در ایران و را ه های خروج از آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل رکود صنعت توریسم در ایران و را ه های خروج از آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل رکود صنعت توریسم در ایران و را ه های خروج از آن :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هرچند جهانگردی و گردشگری دارای قدمت دیرینه ای است، اما از دهه ۶۰ قرن گذشته بود که توسط اقتصاددانان توسعه،جهانگردی در ردیف صنعت قرار گرفت و با عنوان صنعت توریسم در جهان مطرح شد.صنعت توریسم بادرآمد سالانه نزدیک به۱۰۰۰ میلیارد دلار، ازصنایع پاکی به شمار می رود که به خوبی با صنایعی نظیر نفت و خودروسازی رقابت می کند.در این میانکشورهای دارای جاذبه های گردشگری به لحاظ جلوه های طبیعی،فرهنگی،تمدن کهن و آثار مذهبی و;. استعداد بسزایی درجذب جهانگردان دارند و با سرما یه گذاری مناسب ،ضمن حفظ جایگاه خود در جهان می توانند سالانه میلیاردها دلار از اینصنعت بهره برداری کنند.ایران سرزمینی با گستره جغرافیایی وسیع ، تنوع آب و هوایی و شرایط اکوزیستی متفاوت ، تنوع قومی و فرهنگ غنی ، متاسفانههنوز جایگاه خود را در این صنعت پیدا نکرده است. توریست یا گردشگری در ایران پدیده ای فصلی با قطبهای محدود و تقریبادرون زا است ودر قسمت توریست خارجی بیشتر بعنوان بازاری برای کشورهای همسایه محسوب میشود تا جلب توریست برایبازارهای داخلی . چرخه داخلی این صنعت تحت تاثیر عوامل بسیاری هنوز نتوانسته نگاه اقتصادی و درآمد زای را به بازارهای بینالمللی و تبادلات عظیم و تاثیرات سازنده آن داشته باشد .واقعیت این است که کاهش فاحش توریست خارجی ناشی تبلیغات سوء علیه ایران طی دهه های گذشته از طرفی و عملکردضعیف ما در جهت تبلیغات و جلب سرمایه گذاریها ی داخلی و خارجی در راستای زیرساختهای صنعت پر رونق توریسم میباشد.ما اگر بخواهیم راه طولانی سایر کشورها را در کوتاه ترین مدت بپیمائیم بهتر است از مشارکت و همکاری آنها استفاده کنیم بدونمشارکت و سرمایه گذاری سایر بخشها توان رقابتی از بین خواهد رفت ، سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت توریسم وگردشگری و توجه دولت به زیر بناهای این صنعت باعث رونق و شکوفایی آن در کشور خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.