مقاله تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر تکنولوژی بر بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بازاریابی و استراتژی های بازاریابی در طول تاریخ حیات خود به شدت متأثر از تکنولوژی ها و فناوری های اعصار خود بوده است. با ظهور دستگاه چاپ ، رادیو، تلویزیون، رایانه و ;. بازاریابی نیز نقش های خاص خود را ایفا نموده است، و سعی نموده تا با استفاده از این ابزار تکنولوژیک به نحوی در راستای دستیابی به اهداف خود استفاده نماید.مفهوم بازاریابی دلالت دارد بر اینکه شرکت ها نیاز دارند تا ترجیحات مختلف مشتری را راضی نمایند که مبتنی بر نیازها و خواسته های آن ها است و همچنین باید تولید سود نمایند. راه هایی که تکنولوژی برای برقراری ارتباط سریع و آسان برای بازاریابی دارد را می توان ایمیل ها و پیامک ها دانست که با استفاده از آنها بازاریابی سریع تر و پیشرفته تر می شود. هزینه جذب مشتری جدید به مراتب بیشتر از هزینه مشتریان کنونی است. براساس این سخن تکنولوژی یکی از مواردی می تواند باشد که به این سخن جامه عمل بپوشاند. در این مقاله سعی بر این است تا تاثیر پیشرفت تکنولوژی را بر روی ابعاد بازاریابی بیان کند. و همچنین مزیت ها و تاثیری که پیشرفت تکنولوژی بر بازاریابی می گذارد تشریح کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.