مقاله معرفی ماشین سوئیچ رلکتانس دو روتوره ( DRSRM) و بررسی رفتارآن در جریان های مختلف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معرفی ماشین سوئیچ رلکتانس دو روتوره ( DRSRM) و بررسی رفتارآن در جریان های مختلف دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معرفی ماشین سوئیچ رلکتانس دو روتوره ( DRSRM) و بررسی رفتارآن در جریان های مختلف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی ماشین سوئیچ رلکتانس دو روتوره ( DRSRM) و بررسی رفتارآن در جریان های مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معرفی ماشین سوئیچ رلکتانس دو روتوره ( DRSRM) و بررسی رفتارآن در جریان های مختلف :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
محققین همواره تلاش های زیادی برای ارتقای کارایی و بهینه سازی ساختمان و کنترل ماشین های الکتریکی از نظرافزایش راندمان تبدیل انرژی و کاهش نوسانات گشتاور در جهت کاهش میزان لرزش، نویز و افزایش راندمان، گشتاور بر آمپر و گشتاور بر حجم ماشین صورت گرفت است. در روشهای متداول، عمدتاً با سعی و خطا و بدون ارائه محاسبات دقیق از نحوه تولید نیرو و مؤلفه های درگیر در ایجاد گشتاور، اقدام به بهینه سازی ماشین می گردد، لذا این روش ها نتوانسته اند به بهینه ساازی مطلوب منجر شوند. در این چند سال اقدام بسیار موثری در زمبنه ی بهینه سازی ماشین سوییچ رلکتانس صورت گرفته است. در این اقدام با استفاده از بررسی دقیق مولفه های میدان و نیرو با روش اجزاء محدود با استفاده از نرم افزار مگنت اقدام بر طراحی و ساخت یک ماشین الکتریکی سوییچ رلوکتانس جدید(ماشین الکتریکی سوییچ رلوکتانس دو استاتوره ۳ ) با قابلیت تولید گشتاور خیلی بالا شده است. ساختار این ماشین بگونه ای است ک نیروهای نرمال که بسیار قویتر از نیروهای مماسی هستند سهم بیشتری در تولید گشتاور در ماشین جدید دارند. این ساختار موجب افزایش چشمگیر چگالی گشتاور ماشین میشود. مقایس ی این دو ماشین نشان میدهد که ماشین سوییچ رلکتانس دو استاتوره گشتاور بر حجم بسیار بالاتری نسبت به حالت معمولی دارد.اما در ماشین جدید ریپل گشتاور بالا بوده و مانعی بر سر راه تجاری شدن این ماشین میباشد.در ادامه اقدام به طراحی یک ماشین سوئیچ رلکتانس جدید )ماشین الکتریکیسوئیچ رلکتانس دو روتوره ۴ ) برای بررسی وتحلیل الکتریکی شده است. این مقاله قصد دارد موتور سوئیچ رلکتان دو روتوره را معرفی کرده وبرای این هدف یک مدل اجزای محدود دو بعدی از این ماشین ایجاد می نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.