مقاله تأثیر عوامل انگیزشی نیروی انسانی بر مهندسی ارزش و افزایش بهره وری در کارخانجات پوشاک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر عوامل انگیزشی نیروی انسانی بر مهندسی ارزش و افزایش بهره وری در کارخانجات پوشاک دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر عوامل انگیزشی نیروی انسانی بر مهندسی ارزش و افزایش بهره وری در کارخانجات پوشاک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر عوامل انگیزشی نیروی انسانی بر مهندسی ارزش و افزایش بهره وری در کارخانجات پوشاک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر عوامل انگیزشی نیروی انسانی بر مهندسی ارزش و افزایش بهره وری در کارخانجات پوشاک :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
رشد و بهره وری نقش اساسی در بهبود عملکرد هر سازمانی دارد. بهره وری نیروی کار معیار و شاخص اصلی عملکرد هر سازمانی است. مهندسی ارزش کوشش سازمان یافته برای تحلیل عملکرد سیستم ها، تجهیزات، خدمات و موسسات به منظور نیل به عملکرد واقعی با کمترین هزینه در طول عمر پروژه است که سازگار با کیفیت و ایمنی مورد نظر باشد. هر یک از صنایع برای ایجاد و تکمیل فرایند مهندسی ارزش نیازمند سه عنصر اساسی نیروی انسانی، تجهیزات و دستگاهها، کالا و مواد هستند. ازمیان عوامل فوق نیروی انسانیمهمترین سرمایه صنعت است که نحوه بکارگیری آنبرای حصول حداکثر کارآئی و بهرهوری از پیچیده ترین مشکلات موجود میباشد. در چارچوب مدلهای رشد درون زا، سرمایه انسانی از جمله عوامل تأثیر گذار بر رشد بهره وری و مهندسی ارزش می باشد . اعتقاد بر این است که بهره وری نیروی کار به میزان انگیزش کارکنان بستگی دارد لذا برای دستیابی و بهبود بهره وری نیروی کار، مدیران و کارفرمایان میبایستی بر روی انگیزش و راههایی که میتواند باعث تقویت و بالابردن انگیزش نیروی انسانی شود تمرکز کنند. تحقیق حاضر به بررسی و تعیین پارامترهای انگیزش موثر بر نیروی انسانی پرداخته است. این تحقیق از نوع توصیفی است و با استفاده از پرسشنامه به مقایسه اطلاعات فردی در خصوص شاخصهای افزایش انگیزش در صنعت پوشاک پرداخته است. نتایج این تحقیق شیوه و سبک مدیریت را مهمترین عامل انگیزش نیروی انسانی موثر برتحقق مهندسی ارزش و افزایش بهره وری دانسته و شرایط محیط کار ، فعالیتهای گروهی و رضایت شغلی و پاداش در اولویتهای بعدی قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.