مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان جوان و تاثیرات گروههای مرجع در تصمیم به خرید کالاها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان جوان و تاثیرات گروههای مرجع در تصمیم به خرید کالاها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان جوان و تاثیرات گروههای مرجع در تصمیم به خرید کالاها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان جوان و تاثیرات گروههای مرجع در تصمیم به خرید کالاها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مصرف کنندگان جوان و تاثیرات گروههای مرجع در تصمیم به خرید کالاها :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین ویژگیهای جمعیت شناختی جوانان و تاثیراتی که گروههای مرجع در خرید کالاها دارند، انجام شده است. جامعه آماری تحقیق ، دانشجویان ۴ دانشگاه دولتی شهر تهران انتخاب شدند. داده های لازم از طریق پرسشنامه استاندارد از ۳۸۶ نفر از دانشجویان با روش نمونه گیری خوشه ای گردآوری شد. روش پژوهش، از نوع توصیفی – پیمایشی است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات تحقیق از نرم افزار SPSS ، آزمونهای t استیودنت و تحلیل واریانس استفاده شده است. نتایج بدست آمده از تحقیق ، نشان داد که اثرات گروه های مرجع در خرید کالاهای خصوصی تجملی و ضروری بین مردان و زنان جوان، متاهل و مجرد و سطوح مختلف درآمدی آنها همچنین دانشگاههای مختلف تفاوت معناداری وجود ندارد. اما اثر اطلاعاتی گروههای مرجع در خرید کالاهای تجملی خصوصی در طبقات سنی مختلف و مقاطع تحصیلی مختلف تفاوت معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.