مقاله عوامل مؤثر بر رضایتمندی عمومی از رانندگان پایانه های مسافربری (مطالعه موردی در سال ۹۳ شهرستان اراک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مؤثر بر رضایتمندی عمومی از رانندگان پایانه های مسافربری (مطالعه موردی در سال ۹۳ شهرستان اراک) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر رضایتمندی عمومی از رانندگان پایانه های مسافربری (مطالعه موردی در سال ۹۳ شهرستان اراک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر رضایتمندی عمومی از رانندگان پایانه های مسافربری (مطالعه موردی در سال ۹۳ شهرستان اراک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر رضایتمندی عمومی از رانندگان پایانه های مسافربری (مطالعه موردی در سال ۹۳ شهرستان اراک) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امنیت اجتماعی در حمل و نقل جاده ای از مقوله های مورد بحث برای مسئولان و کارشناسان بوده است و اعتماد عمومی به حمل و نقل عمومی در جاده کارکردهای بسیار زیادی چه از لحاظ وجهه اجتماعی یا اقتصادی و ; هم برای رانندگان ، هم مردم ، تعاونی یا پیمانکاران ، استراحتگاهها و ; در پی دارد و چنانچه در سطح وسیع و کلان به موضوع بنگریم صرفه جویی های بسیاری برای حکومت خواهد داشت لذا ضروری به نظر میرسد توجه به بالا بردن رضایتمندی عمومی مسافران ، استقبال آنان را به بهره مندی از وسایل حمل و نقل گروهی افزایش می دهد. مسئله ای که یک محقق را بر آن می دارد که دست به تحقیق و پژوهش بزند مشاهده مسئله یا مشکلی در آن حوزه تحقیق می باشد.در این تحقیق نیز محقق با بررسی وضعیت مراوده یا برخورد اجتماعی رانندگان پایانه های مسافربری جاده ای ، نحوه گزینش رانندگان ، نظارت بر حسن انجام کار، امانت داری و احساس مسئولیت، نوع رفتار که با شهروندان از خود بروز میدهند ، مشاهده کمبود و نقایصی و به طور کلی مشاهده مشکلاتی مشغول انجام چنین پروژه ای شددر این پژوهش رفتار اخلاقی رانندگان پایانه های مسافربری جاده ای و تأثیر آن بر رضایتمندی عمومی مورد ارزیابی قرار گرفت و طرح ۴ فرضیه با استفاده از روش پیمایش و با توزیع پرسشنامه سوالات مرتبط به جامعه هدف ارائه گردید.در این پژوهش پیشینه مطالعات صورت گرفته در این حوزه که به تحلیل کشانده شده درج جامعه آماری مورد استفاده در این تحقیق کل مسافران تعاونی های مسافربری در حوزه جغرافیایی جاده اراک تهران در بازه زمانی ۶ ماهه اول سال ۹۳ می باشد که فرضیه های ارائه شده با استفاده از روشهای آماری و نرم افزار SPSS تحلیل و به اثبات رسیده و است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.