مقاله موانع و انگیزه های موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله موانع و انگیزه های موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله موانع و انگیزه های موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موانع و انگیزه های موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله موانع و انگیزه های موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
کشاورزی ارگانیک دارای نقشی اساسی در توسعه پایدار می باشد و عامل اصلی شکل گیری و توسعه کشت ارگانیک، تقاضای مصرف کنندگان می باشد و موانع و انگیزه ها تعیین کننده تقاضا می باشد. لذا هدف کلی تحقیق شناسایی موانع و انگیزه های موثر بر نگرش مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ارگانیک می باشد. تحقیق از نوع کاربردی، روش آن توصیفی و ابزار تحقیق پرسشنامه می باشد. ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه بین ۰/۷-۰/۸ می باشد. جامعه آماری شامل آن دسته از افرادی است که از بین محصولات باغی، صیفی، دامی، لبنی ارگانیک حداقل یک گروه را از میدان میوه و تره بارجلال آل احمد شهر تهران، خریداری و مصرف می کنند. با توجه به این امر که حجم کل جامعه آماری مورد مطالعه تابعی از زمان است برای تعیین حجم نمونه ابتدا یک مدل آماری برای حجم آماری ارائه شد و بر اساس فرمول کوکران ۱۲۴ نفر به عنوان نمونه به کمک روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. یافته های حاصل از اولویت بندی نشان داد، مشکل بودن شناسایی محصول ارگانیک با فراوانی ۷۴/۲ درصد به عنوان اولین و مهمترین مانع و طعم و مزه با فراوانی ۸۴/۷ درصد عامل اول در ایجاد انگیزه نسبت به مصرف محصولات ارگانیک می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.