مقاله شناسایی عوامل موثربرکارایی فروش کانالهای توزیع بااستفاده ازتکنیک دلفی وتحلیل سلسله مراتبی داده ها AHP موردکاوی شرکت تولیدی بازرگانی نارمک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثربرکارایی فروش کانالهای توزیع بااستفاده ازتکنیک دلفی وتحلیل سلسله مراتبی داده ها AHP موردکاوی شرکت تولیدی بازرگانی نارمک دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثربرکارایی فروش کانالهای توزیع بااستفاده ازتکنیک دلفی وتحلیل سلسله مراتبی داده ها AHP موردکاوی شرکت تولیدی بازرگانی نارمک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثربرکارایی فروش کانالهای توزیع بااستفاده ازتکنیک دلفی وتحلیل سلسله مراتبی داده ها AHP موردکاوی شرکت تولیدی بازرگانی نارمک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثربرکارایی فروش کانالهای توزیع بااستفاده ازتکنیک دلفی وتحلیل سلسله مراتبی داده ها AHP موردکاوی شرکت تولیدی بازرگانی نارمک :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
سنجش کارایی سازمان های مختلف و مقایسه کارایی بین واحدهای آنها، از جمله مسایل مهمی است که امروزه در ادبیات اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است. درمحاسبه کارایی هریک ازواحدها، ینکه چه عوامل وشاخصهایی جهت ارزیابی واحدهاموردسنجش واقع شوند، مسئله ای قابل توجه است. این شاخص هاباتوجه به ماهیت صنعت وباتوجه به شرایط قائل برهرمحصول دربرخی موارد متفاوت خواهندبود. دراین پژوهش طی مصاحبه حضوری با ۳۰ نفرازخبرگان فروش واجرای تکنیک دلفی دردومرحله،عوامل موثربرکارایی فروش کانالهای توزیع شناسایی شده است.جامعه مورد آزمون این پژوهش کانالهای توزیع محصولات تولیدی نارمک ( آجیل وخشکبار) می باشد، دربخش دوم این پژوهش پس ازمشخص شدن شاخص های مدل مفهومی عوامل موثربرکارایی فروش به کمک خبرگان این حوزه بااستفاده ازروش تحلیل سلسله مراتبی داده ها AHP به مقایسه زوجی هریک ازمعیارهاوزیرمعیارهاپرداخته شده است. معرفی مدل مفهوم سازی شاخص های موثربرکارایی فروش و ترتیب اهمیت هریک ازعوامل، ازنتایج بدست آمده این پژوهش می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.