مقاله نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش فنون بازاریابی رابطه مند در اعتمادسازی مشتریان بیمه (دیدگاه مدیران نمایندگی های بیمه ایران در شهر مشهد) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این پژوهش اثرات بکارگیری فنون بازاریابی رابطه مند بر اعتماد مشتریان در نمایندگی های بیمه ایران مورد بررسی قرار گرفتهاست. ابزار مورد استفاده در این تحقیق پرسشنامه می باشد و برای جمع آوری دیدگاه های مدیران از روش نمونه گیری تصادفیاستفاده گردید. تعداد ۲۵۰ پرسشنامه بین این مدیران توزیع شد که پس از تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزار SPSS نتایجحاصل حاکی از آن بود که فنون بازاریابی رابطه مند (فن پاداش محسوس و ارتباطات شخصی رفتار ترجیحی و مکاتبات مستقیم) براعتماد مشتریان اثر مثبت داشت. که با توجه بدان پیشنهاداتی در جهت بهبود و افزایش اعتماد مراجعان به نمایندگی های بیمه ایرانارائه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.