مقاله چگونگی خوانش مردم از اقدام به گردشگری (نمونه ی موردی جوانان شهر لنده)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونگی خوانش مردم از اقدام به گردشگری (نمونه ی موردی جوانان شهر لنده) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونگی خوانش مردم از اقدام به گردشگری (نمونه ی موردی جوانان شهر لنده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی خوانش مردم از اقدام به گردشگری (نمونه ی موردی جوانان شهر لنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونگی خوانش مردم از اقدام به گردشگری (نمونه ی موردی جوانان شهر لنده) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
پژوهش حاضر با عنوان «چگونگی خوانش جوانان از اقدام به گردشگری» به قصد راه بردن به تفسیر و درک انگیزه های آنان از اقدام به گردشگری است. بر این اساس روش استفاده شده در این پژوهش روش کیفیبا تأکید بر گراندد تئوری فرآیند تحقیق هدایت شده است. روش نمونه گیری استفاده شده در این پژوهشنمونه گیری هدفمند از نوع نمونه گیری نظری است. برای پایان دادن به نمونه گیری ها از اشباع نظری استفادهشده است. برای تحلیل یافته های این پژوهش، از روش کد گذاری استفاده شده است، این روش کد گذاری درسه مرحله انجام می شود. مرحله ی اول کد گذاری باز است که در این مرحله نکات مهم از هر مصاحبهاستخراج گردیده و در مرحله ی دوم که کد گذاری محوری می باشد، از تلخیص کدها در مرحله ی قبلمقولاتی که بیشتر از همه تکرار شده و مهمتر می باشند، بیرون کشیده شده، که تعداد مقولات به دست آمده۱۴ مقوله می باشد که این مقوله ها عبارتند از: پر کردن اوقات فراغت، آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوممختلف، تنوع مکانی، طبیعتگردی، تحکیم روابط با همراهان (خانواده/دوستان)، انجام هر کاری که خودمدوست دارم، ایجاد شادی و نشاط، بازدید از اماکن تاریخی، برای امنیت و رسیدن به آرامش روحی و جسمی،دور شدن از محدودیت ها و رسیدن به آزادی، کسب روحیه جدید و رفع خستگی، دور شدن از استرسها وتنش های روزمره، لذت بردن از زیبائی ها و تغییر آب و هوا. از این ۱۴ مقوله در کدگذاری باز، تعداد سه مقوله یمحوری شامل انگیزه های سلبی، انگیزه های ایجابی و انگیزه های تغییر وضعیت بدست آمده است و در نهایت در مرحله ی سوم یعنی کد گذاری انتخابی یا گزینشی، مقوله ی هسته یا مفهوم مرکزی «سیاست میل» استخراج شده است و این هسته ی مرکزی یا نظریه ی مبنایی، همه ی مقولات محوری را در بر گرفته و اشاره به تغییر و تحول میل ها و سلیقه ها در طول زمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.