مقاله بررسی عملکرد کنترلرهای فازی، PID و LQR برای کنترل زاویه ی پیچ هواپیما


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عملکرد کنترلرهای فازی، PID و LQR برای کنترل زاویه ی پیچ هواپیما دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عملکرد کنترلرهای فازی، PID و LQR برای کنترل زاویه ی پیچ هواپیما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عملکرد کنترلرهای فازی، PID و LQR برای کنترل زاویه ی پیچ هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عملکرد کنترلرهای فازی، PID و LQR برای کنترل زاویه ی پیچ هواپیما :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
کنترل خودکار هواپیما یکی از اجزای اجتناب ناپذیر هواپیماست. یکی از بخش های قابل کنترل انحراف هواپیما در راستای محور عرضی آن است. هدف اصلی این مقاله انتخاب کنترلر مناسب برای این امر است. به این خاطر سه کنترلر PID، فازی و LQR برای کنترل زاویه ی پیچ طراحی شده است. بعد از مدلسازی و بدست آوردن رابطه های ریاضی مورد نیاز برای سیستم کنترل مورد نظر، این سه کنترلر به طور جداگانه به مدل ریاضی هواچیما اعمال شده اند. برای ارزیابی عملکرد کنترلرها یک موج مربعی با دامنه ۱۱/۵ درجه و دوره ی تناوب ۷ ثانیه درنظر گرفته شده تا بتوان پاسخ زمانی کنترلرها را با یکدیگر مقایسه کرد و در پایان نتیجه گرفته می شود که کنترلر فازی با توجه به نداشتن بالازدگی، دارای سرعت پایین تری است. کنترلر LQR و PID عملکرد نزدیک به هم داشته ولی کنترلر LQR در عمل بهتر مقدار مطلوب زاویه پیچ را دنبال می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.