مقاله بررسی رابطه ی باورهای هوشی، با هوش های چندگانه ی دانش آموزان متوسطه ی دختر شهرستان نقده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی باورهای هوشی، با هوش های چندگانه ی دانش آموزان متوسطه ی دختر شهرستان نقده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی باورهای هوشی، با هوش های چندگانه ی دانش آموزان متوسطه ی دختر شهرستان نقده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی باورهای هوشی، با هوش های چندگانه ی دانش آموزان متوسطه ی دختر شهرستان نقده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی باورهای هوشی، با هوش های چندگانه ی دانش آموزان متوسطه ی دختر شهرستان نقده :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه ی بین باورهای هوشی با هوش های چندگانه دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان نقده می باشد. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان دختر پایه چهارم متوسطه شهرستان نقده می باشند که تعداد آنها ۳۱۶ نفر می باشد و حجم نمونه نیز باتوجه به جدول مورگان ۹۴ نفر انتخاب گردید. روش نمونه گیری از نوع تصادفی طبقه ای است روش این پژوهش توصیفی، از نوع همبستگی است و جهت اندازه گیری باورهای هوشی از پرسشنامه ی ۱۴ گریه ای سنجش باورهای هوشی براساس طیف لیکرت به صورت ۵ گزینه ای از کتاب مقیاس های اندازه گیری در روانشناسی شناختی عبدالله زاده، زارع، ۱۳۹۱) اقتباس شده است و جهت اندازه گیری هوشهای چندگانه ۶۴ گریه ی پنج گزینه ای براساس طیف لیکرتکه از کتاب استرنبرگ (۲۰۰۰) ترجمه سعیدی پوراقتباس گردیده است رابطه متغیرها با آزمون آماری رگرسیون مورد بررسی قرار گرفت نتایج باتوجه به سطح معنی داری نشان می دهد که بین باورهای هوشی و هوش های چندگانه گاردنر رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.