مقاله بررسی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور (مطالعه موردی : شرکتهای کوچک و متوسط صنعت مواد غذایی و آشامیدنی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور (مطالعه موردی : شرکتهای کوچک و متوسط صنعت مواد غذایی و آشامیدنی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور (مطالعه موردی : شرکتهای کوچک و متوسط صنعت مواد غذایی و آشامیدنی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور (مطالعه موردی : شرکتهای کوچک و متوسط صنعت مواد غذایی و آشامیدنی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور (مطالعه موردی : شرکتهای کوچک و متوسط صنعت مواد غذایی و آشامیدنی) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق بررسی و رتبه بندی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی است. در کشور ایران نیز کسب و کارهای کوچک و متوسط حدوداً ۹۰% بنگاه های اقتصادی موجود را تشکیل می دهند. این شرکتها بدلیل انعطاف پذیری بیشتر می توانند خلاقیت و نوآوری بیشتری داشته باشند و خود را با تغییرات پرشتاب محیطی تطبیق دهند. عوامل کلیدی موفقیت در صنایع کوچک از دید مدل استراتژیست مشهور ژاپنی، کونیچی اوهما عبارتند از : مشتری، منابع سازمانی و رقابت که در صنایع کوچک همانند صنعت مواد غذایی و آشامیدنی که با بازار رقابتی شدیدی رو به رو است توجه به عوامل فوق حیاتی به نظر می رسد. اما در این تحقیق، محقق به دنبال استخراج و رتبه بندی موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور است. جامعه آماری پژوهش ۲۳۵۳ شرکت مواد غذایی و آشامیدنی بود که براساس جدول مورگان ۳۵۰ پرسشنامه توزیع گردید که از این تعدادوری ۲۰۸ پرسشنامه جمع آوری گردید. در این پژوهش با استفاده از مطالعات ادبیات موضوع و همچنین مصاحبه با مدیران عامل شرکت های این صنعت، موانع اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی براساس رویکرد منبع محور استخراج شد که ۷۷ شاخص داشت. در مرحله بعدی معیارها در ۸ طبقه عامل بندی شدند، سپس با استفاده از آزمون t تک نونه ای و آزمون فریدمن و سپس جهت تایید بیشتر با استفاده از تکنیک AHP رتبه بندی عوامل صورت گرفت. نتایج نشان داد که موانع مدیریتی از اهمیت بیشتر و موانع عملیاتی اهمیت خاصی در اجرای اثربخش فعالیتهای بازاریابی نداشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.