مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر فاکتورهای جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در بین مصرف کنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر فاکتورهای جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در بین مصرف کنندگان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر فاکتورهای جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در بین مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر فاکتورهای جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در بین مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر فاکتورهای جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در بین مصرف کنندگان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با پیشرفت تکنولوژی و ساخت کالاهای متنوع، مصرف کنندگان تمایل بیشتری برای خرید محصولات لوکس و تجملی دارند، بنابراین چگونگی مدیریت و بازاریابی این دسته از محصولات، موضوع مهمی است که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد. در این پژوهش به بررسی و ارزیابی تاثیر فاکتورهای جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در بین مصرف کنندگان پرداخته شده است روش تحقیق حاضر تحقیق توصیفی و از انواع پیمایشی می باشد. جامعه آماری مورد بررسی در این پژوهش ، دارندگان یا مالکان خودروهای عرضه شده توسط شرکت های تویوتا و کیاموتورز می باشد که ساکن شهر تهران می باشند. روش نمونه گیری در این پزوهش، تصادفی از نوع طبقه ای می باشد. حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان و با توجه به اینکه حجم جامعه موردنظر بیش از صدهزار نفر می باشد، حجم نمونه موردنظر ، ۳۸۴ نفر می باشد. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ای متشکل از ۴۴ گویه استفاده شده است. برای ارزیابی روایی پرسشنامه از روش روایی قضاوتی، روایی سازه و همچنین از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است که نتایج حاکی از تایید آن می باشد. جهت انجام پایایی در این تحقیق، از روش سازگاری درونی استفاده شده است. مهم ترین شاخص سازگاری درونی آزمون آلفای کرونباخ است که میزان آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کلی و برای هرکدام از متغیرها به صورت جداگانه بالاتر از ۰۷ گزارش شد که حاکی از تایید پایایی پرسشنامه تحقیق می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای اس پی اس اس و لیزرل استفاده شد. و درنهایت مشخص شد که تمام متغیرهای درک از برند به جزء متغیر ارزش اجتماعی و سن بر تمایل به خرید خودروی تویوتا تأثیرگذار می باشد، همچنین تمام متغیرهای درک از برند به جزء آشنایی با برند بر تمایل به خرید خودروی کیاموتورز تاثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.