مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل ابعاد موثر بر توانمندی تکنولوژیک در صنعت خودروسازی ایران و الویت بندی ابعاد توانمندی با AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل ابعاد موثر بر توانمندی تکنولوژیک در صنعت خودروسازی ایران و الویت بندی ابعاد توانمندی با AHP دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل ابعاد موثر بر توانمندی تکنولوژیک در صنعت خودروسازی ایران و الویت بندی ابعاد توانمندی با AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل ابعاد موثر بر توانمندی تکنولوژیک در صنعت خودروسازی ایران و الویت بندی ابعاد توانمندی با AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی و تجزیه و تحلیل ابعاد موثر بر توانمندی تکنولوژیک در صنعت خودروسازی ایران و الویت بندی ابعاد توانمندی با AHP :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در این مقاله سعی داریم با استفاده از مدل ارزیابی پاندا و راماناسن، عوامل موثر بر توانمندی تکنولوژیک صنعت خودرو را در ایران مورد بررسی قرار دهیم، لذا برای پژوهش سه خودروسازبزرگ ایران شامل شرکتهای ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو انتخاب گردیدند، که در نهایت با پژوهش در هر سه شرکت به صورت جداگانه، توانمندی هر کدام از شرکتها در ۹ بعد اصلی مشخص گردیدند. و ضمنا شکاف موجود در هر سطح در سه شرکت به صورت مجزا تعیین، و همچنین با اعداد محاسبه شده در توانمندیهای مختلف، مقایسه ای به صورت مجزا و میانگین در ابعاد مختلف جهت سه شرکت ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو صورت گرفت، که در نهایت نتایج حاکی از آن بود که شرکت پارس خودرو از ۹ بعد توانمندی، در ۸ آیتم نسبت به دو شرکت دیگر از توان کمتری برخوردار می باشد. و شرکت ایران خودرو درکلیه ابعاد توانمندیهای تکنولوژیک استراتژیک و توانمندیهای مکمل از توانمندی بالاتری نسبت به دوشرکت دیگر برخوردار است. و همچنین مشخص شد که شرکت سایپا در کلیه ابعاد توانمندی های تاکتیکی از دو شرکت دیگر توانمندتر می باشد. و همچنین در این پژوهش توانمندی های هر سه شرکت نسبت به میانگین صنعت خودرو مورد مقایسه قرار گرفت. لذا جهت انجام این پژوهش، جامعه آماری در هر سه شرکت تعدادی از کارشناسان و متخصصین تعیین گردیدند. ابزار پژوهش پرسشنامه بوده است، و پس از اتمام این پژوهش، مقایسه توانمندیهای مختلف در خصوص سه شرکت و مقایسه با سطح هشدار صورت گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.