مقاله بررسی ارتباط رفتار شهروندی و سبک رهبری خدمتگزار با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط رفتار شهروندی و سبک رهبری خدمتگزار با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط رفتار شهروندی و سبک رهبری خدمتگزار با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط رفتار شهروندی و سبک رهبری خدمتگزار با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط رفتار شهروندی و سبک رهبری خدمتگزار با رضایت مشتریان(مورد مطالعه : بانک انصار استان تهران) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، رهبران می توانند با افزایش رفتار شهروندی سازمانی کارکنان، سازمان را اثر بخش و کارا نمایند . رهبر خدمتگزار تاکید زیادی بر رشد افراد دارد و با توسعه رفتار شهروندی می تواند به جلب مشتری و افزایش رضایت وی کمک کند . با توجه به اینکه بانک ها سازمانهای خدماتی بوده و مشتری گرایی و رضایت مشتری جزء اولویت های بانک ها محسوب می شود . رهبری خدمتگزار می تواند به تحقق رضایت مشتری منجر شود . این مطالعه با هدف بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رهبری خدمتگزار با رضایت مشتری در شعب بانک انصار استان تهران انجام شده اتس . جامعه آماری توصیفی مقطعی شامل کارکنان و مشتریان سال ۹۳ بوده و ۴۰۰ نفر بصورتتصادفی به عنوان نمونه انتخاب و از سه پرسشنامه استاندارد رفتار شهروندی سازمانی، رهبری خدمتگزار و رضایت مشتری استفاده شد . بر اساس یافته ها، رابطه معناداری بین رفتار شهروندی سازمانی، رهبری خدمتگزار و رضایت مشتریان وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.