مقاله نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در دانش آموزان دختر استان کردستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در دانش آموزان دختر استان کردستان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در دانش آموزان دختر استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در دانش آموزان دختر استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در دانش آموزان دختر استان کردستان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش مدارس شبانه روزی در پیشرفت عوامل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی در میان دانشآموزان دختر مدارس شبانه روزی استان کردستان می باشد، روش اجرای این پژوهش پیمایشی می باشد، جامعه آماری این پژوهشکلیه مسئولین (مدیران،معاونین،سرپرستان،معلمان) و دانش آموزان دختر دبیرستان های شبانه روزی استان کردستان میباشند (N=1648)، که از جامعه مذکور تعداد ۲۰۰ نفر به صورت تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران انتخاب و مورد بررسی قرارگرفتند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش دو مورد پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن توسط اساتید دانشگاه خوارزمی تهران ومدیران آموزش و پرورش استان کردستان مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مسئولین مدارس شبانه روزی ۰/۹۶۳، و برای پرسشنامه دانش آموزان ۰/۸۵ محاسبه گردید که حاکی از پایایی مطلوب آن است. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون یومن ویتنی و ویل کاکسون و با استفاده از نرم افزار spss19 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بیانگر آن است که دبیرستان های شبانه روزی دختران استان کردستان بر بهبود عملکرد آموزشی، اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی از هر دو دیدگاه دانش آموزان و مسئولین مدارس نقش مثبت داشته است و بین دیدگاه دانش آموران و مسئولین مدارس در مؤلفه های آموزشی، بهداشتی وفرهنگی تفاوت وجود دارد، در حالی که درمؤلفه اجتماعی تفاوتی بین این دو گروه وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.