مقاله برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با روش SWOT (مطالعه موردی: پارک ملی خبر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با روش SWOT (مطالعه موردی: پارک ملی خبر) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با روش SWOT (مطالعه موردی: پارک ملی خبر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با روش SWOT (مطالعه موردی: پارک ملی خبر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی راهبردی توسعه گردشگری با روش SWOT (مطالعه موردی: پارک ملی خبر) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پارک ملی خبر با توجه به ویژگی های محیطی و توانمندی ها، می تواند با مدیریت و برنامه ریزی علمی به قطب توریستی مهمی در سطح منطقه تبدیل گردد. این تحقیق بر اساس هدف، کاربردی- توسعه ای است و بر اساس ماهیت و روش، تحقیقی توصیفی- تحلیلی می باشد. با استفاده از اطالعات بدست آمده به بررسی جاذبه ها، تنگناها، امکانات، تسهیلات و وضعیت گردشگری و تأثیر آن در توسعه منطقه مورد نظر پرداخته شد و راهبردهای مانسب توسعه گردشگری بر اساس تحلیل های صورت گرفته در پارک ملی خبر ارائه شد، سپس برای تکمیل اطلاعات بدست آمده و مشارکتی کردن برنامه ریزی آتی به وسیله پرسشنامه از مردم، گردشگران، فرهنگیان و مسئولان نظرخواهی شد. در ادامه جهت بهره مندی بیشتر از نظرات و ابتکارات خبرگان و کارشناسان از تکنیک دلفی استفاده شد و همه عوامل تدثیر گذار وزن دهی شدند. تحلیل های حاصل از مدل SWOT نشان می دهد که راهبردهای قابل قبول در توسعهگردشگری پارک ملی خبر راهبردهای محافظه کارانه؛ رسوخ در بازار و توسعه محصول می باشند. با توجه به مقوله ی بالا بودن تنوع گونه های گیاهی، اکوتوریسم جنگل و مناظر زیبای حیات وحش می توان از راهبردهای بازنگری/ انطباقی (WO) و راهبردهای رقابتی/ تهاجمی (SO) نیز استفاده کرد. در حقیقت راهبرد WO با امتیاز ۶/۹ نشان دهنده ی بهترین راهبرد در توسعه گردشگری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.