مقاله عنوان پژوهش :تاثیر آموزش خردورزی برتنظیم هیجان های منفی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای افکار اضطرابی شهرستان بهار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عنوان پژوهش :تاثیر آموزش خردورزی برتنظیم هیجان های منفی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای افکار اضطرابی شهرستان بهار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عنوان پژوهش :تاثیر آموزش خردورزی برتنظیم هیجان های منفی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای افکار اضطرابی شهرستان بهار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عنوان پژوهش :تاثیر آموزش خردورزی برتنظیم هیجان های منفی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای افکار اضطرابی شهرستان بهار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عنوان پژوهش :تاثیر آموزش خردورزی برتنظیم هیجان های منفی دانش آموزان دختر دوره متوسطه دارای افکار اضطرابی شهرستان بهار :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف ازپژوهش حاضربررسی تاثیرآموزش خردورزی برتنظیم هیجان های منفی دردانش آموزان دوره متوسطه می باشد. روشپژوهش حاضرازنوع آزمایشی وبه صورت پیش آزمون وپس آزمون باگروه گواه است جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان بهار می باشند که در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مشغول به تحصیل هستند نمونه آماری دراین پژوهش عبارت است از ۲۴ نفراز دانش آموزان دختردوره متوسطه شهرستان بهارکه بصورت تصادفی ازبین دانش آموزان دارای افکاراضطرابی (پسازاجرای آزمون) انتخاب شدند علاو برپرسشنامه افکاراضطرابی ولز، پرسشنامه ی اضطراب بک و پرخاشگری در بین نمونه آماری اجراگردید افراد در ۲ گروه آزمایش و گواه بصورت تصادیی جایابی شدند. گروه آزمایش تحت ۸ جلسه آموزش خردورزی قرارگرفت و گروهگواه هیچ مداخله ای دریافت نکرد. درپایان هرسه پرسشنامه مجددا دربین دوگروه اجرا شد داده های به دست آمده ازاجرای پیشآزمون و پس آزمون با استفاده ازروش تحلیل کوواریانس چندمتغیری مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفت. آماره لامبدای ویلکزدرترکیب خطی نمرات پرخاشگری، اضطراب وافکاراضطرابی معناداربوده (p<0.05) مقدار توان آزمون (۱-=۱۰) نشان داداین آزمون توانست باتوان بسیاربالایی فرض صفر راردکند. نتایج حاصله نشان دادکه آموزش خردورزی موج تنظیم هیجان های منفی دردانش آموزانمی گردد ومولفه های اضطراب، پرخاشگری وافکاراضطرابی، دراثرآموزش خردورزی دردانش آموزان تعدیل می یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.