مقاله بررسی اثر برهمکنش هیدرو دینامیکی با استفاده از محاسبه نقاط ماکزیم قابل پذیرش EPR برای سازه تونلهای مستغرق دریایی با مطالعه موردی کریدور آبی بندر پهل بندر لافت در جزیره قشم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر برهمکنش هیدرو دینامیکی با استفاده از محاسبه نقاط ماکزیم قابل پذیرش EPR برای سازه تونلهای مستغرق دریایی با مطالعه موردی کریدور آبی بندر پهل بندر لافت در جزیره قشم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر برهمکنش هیدرو دینامیکی با استفاده از محاسبه نقاط ماکزیم قابل پذیرش EPR برای سازه تونلهای مستغرق دریایی با مطالعه موردی کریدور آبی بندر پهل بندر لافت در جزیره قشم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر برهمکنش هیدرو دینامیکی با استفاده از محاسبه نقاط ماکزیم قابل پذیرش EPR برای سازه تونلهای مستغرق دریایی با مطالعه موردی کریدور آبی بندر پهل بندر لافت در جزیره قشم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر برهمکنش هیدرو دینامیکی با استفاده از محاسبه نقاط ماکزیم قابل پذیرش EPR برای سازه تونلهای مستغرق دریایی با مطالعه موردی کریدور آبی بندر پهل بندر لافت در جزیره قشم :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این مقاله در ابتدا به دلایل انتخاب و فایده های ساخت تونلهای مستغرق دریایی پرداخته شده و در ادامه در مورد روشهای عددی و کاربردی مناسب برای آنالیز دینامیکی و تخمین اثرات امواج برروی تونل مستغرق دریایی براساس شرایط محیطی تحقیق بعمل آمده است. بارگذاری امواج و تاثیر دینامیکی آن بر روی تونل مستغرق دریایی که مشابه یک سازه های پوسته ای نازک و طویل می باشد با شبیه سازی به کمک نرم افزار Fedaf موجود در صنعت سازه های دریایی انجام گرفته و آنالیز سازه در محدوده زمان یا فرکانس با نرم افزار متلب محاسبه و درجات آزادی و ماتریس سختی و سایر پارامترهای سازه ای وهیدرو دینامیکی تعیین شده است . بعنوان یک مطالعه موردی بر اساس مدلهای عددی شاهراه هاگس جرد در کشور نروژ و مشابهت آن با تونل پهل لافت بندر پل در بندرعباس و بندر لافت در – جزیره قشم مورد بررسی قرار گرفته و در پایان با استفاده از محاسبه نقاط ماکسیمم قابل پذیرش برای سازه این نوع تونل مستغرق دریایی با محاسبه جابجایی در جهتهای مختلف پیشنهاداتی برای کاربرد این نوع سازه جدید در ارتباط جزایر جنوبی ایران در حاشیه خلیج فارس به مناطق ساحلی علی الخصوص پل ارتباطی خلیج فارس به جزیره قشم داده خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.