مقاله نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
ساختار و استراتژی هایی که برای مدیریت و راهبری یک بنگاه یا صنعت تدوین و اجرا می گردد، تاثیری مستقیم برتوسعه فروش آن دارد. اما استراتژی بازاریابی چیست و چگونه در ارتباط با محیط خارج و داخل سازمان بر توسعه فروش تأثیر می گذارد؟ هدف این پژوهش بررسی اثر بین استراتژی های بازاریابی بر توسعه فروش مواد غذایی دریایی میباشد. این پژوهش از نظر نوع هدف کاربردی، از نظر ویژگیهای موضوعی توصیفی و از نظر روش انجام کار نیز تحقیقی پیمایشی میدانی است. برای جمع آوری داده ها پرسشنامه ای شامل ۲۳ سوال بود که در بین مشتریان – فروشگاه های زنجیره ای شهروند و هایپر توزیع گردید. در پژوهش حاضر ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد که نهایتا از ۳۲۲ پرسشنامه جمع آوری شده برای آزمون فرضیات پژوهش استفاده شده که از رگرسیون و با توجه به غیرنرمال بودن متغیرهای پژوهش از ضریب همبستگی اسپیرمن برای آزمون فرضیات پژوهش در نرم افزای ۳۲ spss استفاده گردید که نهایتا نتایج حاصل نشان داد که بین استراتژی های بازاریابی که شامل: استراتژی نفوذ بر بازار، توسعه بازار، توسعه محصول، متنوع ساختن می باشد بر توسعه فروش اثر مثبت و معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.