مقاله مدلسازی هیدرودینامیکی جریان سیال برروی کانال بامقطع مثلثی وبررسی ضرایب لیفت ودراگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدلسازی هیدرودینامیکی جریان سیال برروی کانال بامقطع مثلثی وبررسی ضرایب لیفت ودراگ دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی هیدرودینامیکی جریان سیال برروی کانال بامقطع مثلثی وبررسی ضرایب لیفت ودراگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی هیدرودینامیکی جریان سیال برروی کانال بامقطع مثلثی وبررسی ضرایب لیفت ودراگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی هیدرودینامیکی جریان سیال برروی کانال بامقطع مثلثی وبررسی ضرایب لیفت ودراگ :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
دراین تحقیق مدلسازی هیدرودینامیکی جریان هوا برروی یک دیواره جامد بااستفاده ازدینامیک سیالات محاسباتی Cfd براساس روش حجم محدود صورت گرفته است دیواره جامد بصورت یک کانال توپر با مقطع مثلث متساوی الاضلاع باطول ضلع ۲/۵ cm بوده که درمعرض جریان هوا بصورت عمود برمحور آن قرارگرفته است مدلسازی CFD بصورت دوبعدی درسیستم های پایا و ناپایا درمحدوده رینولدز جریان ۱/۳ تا ۲۰۰ و برای دوموقعیت راس مقطع مثلث و قاعده مثلث رو به جریان انجام شد هاست نتایج مدلسازی بصورت کانتورهای سرعت درهردوموقعیت ایجاددنباله و رینولدز بحرانی را پیش بینی می کند دررینولدز بحرانی خطوط هم سرعتاطراف کانال ازحالت تقارن خارج شده و باافزایش رینولدز این عدم تقارن بیشتر مشهود است رینولدز بحرانی دردوحالت راس و قاعده مقطع کانال رو به جریان به ترتیب برابر ۴۱و۳۸ به دست آمده است همچنین منحنی تغییرات تنش برشی درقسمت پشت کانال بررسی شده و نقطه جدایی جریان پیش بینی شده است علاوه براین تغییرات زمانی ضرایب لیفت و دراگ دررینولدز ها مختلف ارزیابی شده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.