مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنها از خود تنظیمی در خود تنظیمی یادگیری نوجوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنها از خود تنظیمی در خود تنظیمی یادگیری نوجوانان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنها از خود تنظیمی در خود تنظیمی یادگیری نوجوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنها از خود تنظیمی در خود تنظیمی یادگیری نوجوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنها از خود تنظیمی در خود تنظیمی یادگیری نوجوانان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنها از خود تنظیمی در خود تنظیمی یادگیرینوجوانان دبیرستانی شهر شیراز است. حجم نمونه این تحقیق شامل ۷۲۲ نفر دانش آموز (۳۷۹ نفر دختر و ۳۴۳ نفر پسر)از نواحی ۱ و ۴ شهر شیراز بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب گردیدند. اینافراد پرسشنامه های حمایت والدین از خودتنظیمی، تأکیدات هدفی والدین و خودتنظیمی یادگیری را تکمیل کردند. نتایححاصل ازمحاسبه پایایی و بررسی روایی ابزارها مطلوب بود.نتایج نشان داد که بین تأکیدات هدفی تسلطی و عملکردی والدین و همچنین حمایت آنان از خودتنظیمی با خودتنظیمییادگیری نوجوانان همبستگی مثبت و معنیداری وجود دارد. هر دو نوع تأکیدات هدفی والدین و حمایت آنان ازخودتنظیمی پیش بینی کننده ی مثبت و معنیدار ابعاد قراشناختی و شناختی خودتنظیمی نوجوانان بودند. در موردپیش بینی بعد انگیزشی خودتنظیمی نوجوانان نتایج نشان داد که حمایت والدین از خودتنظیمی و تأکیدات هدفیعملکردی انگیزش را به صورت مثبت و معنیدار ولی تأکیدات هدفی تسلطی والدین انگیزش را به صورت منفی و معنی دارپیش بینی می کند. اگرچه تمامی ابعاد حمایت والدین از خود تنظیمی (سرمشق دهی، تشویق، تسهیل و پاداش)، یادگیریخودتنظیمی و ابعاد آن (شناخت، فراشناخت، انگیزش) را به گونه ای مثبت و معنی دار پیش بینی کردند. اما سهم ابعادحمایت والدین از خود تنظیمی در پیش بینی فراشناخت، به ترتیب بیشتر از شناخت وانگیزش است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.