مقاله بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی (مورد مطالعه : شرکت مارکوپولو) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه تبلیغات را تنها به عنوان ابزاری جهت افزایش فروش شرکت، نمیتوان در نظر گرفت. نقش اصلی تبلیغات را می توان تفهیماطلاعات در مورد خصوصیات کالا و خدمات تعریف نمود. پیشرفت سریع وسایل ارتباط جمعی و اضافه شدن رسانه های تبلیغاتی،تبلیغات را به عنوان عنصری اصلی در موفقیت وناکامی شرکتها معرفی میکند. با توجه به رقابت شدید بین شرکتها و رشد سریعبازارها و همچنین تغییرات سریع در رفتار مصرف کنندگان، تبلیغات به عنوان ابزاری اصلی درایجادآگاهی مصرف کننده از محصولات وخدمات، مورد توجه قرار گرفته است .تحقیق حاضر بر آن است که تبلیغات شرکتهای خدماتی مسافرتی و جهانگردی در فروش بیمه نامه مسافرتی را بر اساس مدلAIDA مورد ارزیابی قرار دهد . بعد از اجرای تبلیغات باید به دنبال سنجش و ارزیابی بود و همچنین بررسی نمود که تبلیغات تاچه حد بر مشتریان تأثیر داشته است . این پژوهش به دنبال این است که مشخص کند که آیا تبلیغات شرکتهای خدماتیمسافرتی و جهانگردی بر اساس مدل AIDA توانسته است در مرحله اول موجب توجه، در مرحله دوم موجب جلب علاقه و درمرحله سوم موجب تحریک تمایل و در مرحله آخر منجر به خرید بیمهنامه توسط مشتریان می شوند . بر این مبنا ابتدا پیشینهتحقیق مورد بررسی قرار گرفت سپس با استفاده از منابع مختلف به جمع آوری اطلاعات پرداخته شد و در مراحل بعدی تدوینپرسش نامه و تجزیه و تحلیل آن صورت گرفت و در نهایت با توجه به اطلاعات جمع آوری شده مشخص شد که تبلیغات شرکت-های خدماتی مسافرتی و جهانگردی درفروش بیمهنامه مسافرتی رابراساس مدل AIDA اثربخش بوده و تبلیغات شرکتهای-خدمات مسافرتی و جهانگردی توانسته موجب جلب توجه،جلب علاقه ،تحریک تمایل و نهایتاً منجر به خرید بیمه نامه توسطمشتریان شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.