مقاله شناسایی ، مقایسه و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروسازی ایران تحقیق موردی: شرکت سایپا و پارس خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی ، مقایسه و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروسازی ایران تحقیق موردی: شرکت سایپا و پارس خودرو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی ، مقایسه و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروسازی ایران تحقیق موردی: شرکت سایپا و پارس خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی ، مقایسه و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروسازی ایران تحقیق موردی: شرکت سایپا و پارس خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی ، مقایسه و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروسازی ایران تحقیق موردی: شرکت سایپا و پارس خودرو :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در جهان اقتصادی امروزه بیشتر سازمانها برای یافتن عوامل ایجاد مزیت رقابتی تلاش می کنند . فرآیندتوسعه محصول جدید برای انواع مختلف سازمانهای تولیدی/خدماتی اکنون مزیت رقابتی محسوب می شود . توسعه محصولات جدید به سازمانها کمک خواهد کرد تا موقعیت رقابتی و انحصاری خود را در بازار رقابت حفظ نمایند. امروزه پویایی بازار، تغییر سریع تکنولوژی و افزایش رقابت بین شرکتهای فعال در هر صنعت، همه بخشهای بازار را دستخوش تغییر ساخته و توسعه محصول جدید را به یکی از قدرتمندترین ابزارهای دستیابی به موفقیت در فعالیتهای کسب و کار تبدیل نموده است. شناسایی تغییرات در نیازها و خواستههای مصرف کنندگان در بازارهای مختلف، با تداوم رقابت در کسب و کارها و افزایش رونق اقتصادی، منجربه اجرای برنامههای توسعه محصول جدید در سازمانها شده است، هدف از توسعه محصول جدید، میتواند پاسخ به نیاز مشتریان، تطابق با شرایط بازار و تغییرات محیطی، افزایش سود، رضایت مشتریان و مقابله با سیاستهای رقبا باشد . در این مقاله سعی داریم تا ضمن معرفی توسعه محصولات جدید، راهبردها ، الگوها و فرآیند آن به اهداف و دلایل اهمیت توسعه محصولات جدید بپردازیم ،در این پژوهش عوامل کلیدی توسعه محصول به چهار دسته اصلی ، عوامل فرآیندی ، عوامل راهبردی ، عوامل تکنولوژیکی و عوامل سازمانی تقسیم گردیده است و سعی شده این عوامل در توسعه محصولات جدید در شرکت سایپا و پارس خودرو شناسایی و مورد سنجش قرار گرفته و با یکدیگر مقایسه شده و همچنین با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسه مراتبی رتبه بندی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.